مشخصات
طرفین

نام نام خانوادگی نام پدر سن شغل محل اقامت- خیابان- کوچه-پلاک-کدپستی
خواهان

خوانده

وکیل

تعيين خواسته وبهاي آن صدور حكم به تنفيذ فسخ قرارداد به علت تخلف از شرط مقوم به ريال و استرداد وجوه پرداختي به ميزان ريال به انضمام كليه خسارات قانوني با قرار تأمين خواسته
دلایل و
منضمات

كپي مصدق 1 – قرارداد مورخ 2-اظهارنامه شماره ، “3- مدرك مورد نياز ديگر
رياست محترم مجتمع قضايي”نام شهرستان محل وقوع قرارداد يا ملك يا محل انجام تعهد يا اقامت خوانده “
با سلام احتراماً به استحضار مي رساند:

اينجانب با خوانده/خواندگان قراردادي را در تاريخ داير بر منعقد كرده و كلية/ قسمتي از تعهدات قراردادي خود را انجام داده‌ام. نظر به اينكه در قرارداد قيد شده است كه…………………………..و با عنايت به اينكه ازشرط مذكور در قرارداد تخلف گرديده و طبق بند …… قرارداد مورخ …………. اينجانب داراي حق فسخ بوده ام و ارادة اينجانب به فسخ معامله نيز بوسيله اظهارنامه به اطلاع وي رسيده است فلذا صدور حكم به تنفيذ فسخ قرارداد استنادي و استرداد وجوه پرداختي به ميزان……………. ريال مستنداً به ماده 399 قانون مدني و 198 قانون آئين دادرسي دادگاههاي عمومي و انقلاب در امور مدني به انضمام كلية خسارات و هزينة دادرسي در حق اينجانب مورد استدعاست. بدواً وفق ماده 108 قانون آئين دادرسي دادگاههاي عمومي و انقلاب در امور مدني صدور قرار تأمين خواسته و اجراي فوري آن حسب ماده 117 همين قانون تقاضا مي شود .

محل امضا – مهر – اثر انگشت

ملکبانان

قبل از هر اقدامی درمورد معاملات ملکی با وکیل متخصص در امور املاک مشورت کنید.گروه وکلای ملکبانان با دارا بودن کادر متخصص و متبحر خود آماده همکاری و قبول وکالت در کلیه دعاوی ملکی هستند.ملکبانان یک مرکز تخصصی حقوق در حوزه املاک و مستغلات می باشد.در ملکبانان از گستره وسیع مباحث حقوقی، فقط بر روی مباحث حقوقی حوزه املاک و مستغلات متمرکز هستیم و به صورت تخصصی خدمات خود را ارائه می دهیم.برای دریافت مشاوره با شماره های 09128719258 و 09150806049 با ما در ارتباط باشید.