اگر قصد طرح یک دعوای ملکی را دارید و می خواهید در محاکم قضایی با شکست مواجه نشوید حتما این ویدیو را ببینید یا متن زیر را بخوانید.

معمولاً در تابلو یا کارت ویزیت وکلا، این طور نوشته شده است که:

قبول کلیه دعاویِ حقوقی، کیفری، ملکی، ثبتی، خانوادگی، بیمه، مالیات و… .

و خیلی از افراد هم این طور تصور می کنند که چنین وکیلی، وکیل بهتر و متخصص تری است!

اما آیا این که قانون دست یک وکیل را باز گذاشته تا در همه حوزه ها ورود کند، به معنای تخصص یک وکیل در همه این حوزه هاست؟!!!

مسلماً این طور نیست!

خوب است بدانید که علم حقوق، علمی بسیار گسترده است و بخش های مختلفی دارد و یک وکیل توانایی این را ندارد تا در همه این بخش ها دانش، مهارت و از آن مهم تر تجربه کافی را کسب کند.

بعضی از وکلا در حوزه خانواده بسیار متخصص و با تجربه هستند،

بعضی از وکلا در حوزه تجارت، بعضی در زمینه بیمه و همین طور در حوزه های دیگر.

متاسفانه در کشور ما اکثر وکلا به صورت عمومی فعالیت و در حوزه های مختلفی قبول وکالت می کنند. همین موضوع باعث شده که گاهی شاهد این باشیم یک وکیل به جای این که نقشی در حل مشکل موکلش ایفاء کند، به خاطر قبول پرونده ای که در آن تخصصی ندارد، برای موکل خودش مشکل آفرین نیز می شود!!!

پس در نتیجه برای این که ما بتوانیم در یک پرونده حقوقی، شانس بسیار بیشتری برای موفقیت داشته باشیم، باید وکالت پرونده خودمان را به وکیل متخصص در همان حوزه بسپاریم.

مباحث حقوقی املاک نیز یکی از همین حوزه های تخصصی است، با این تفاوت که دعاوی و پرونده های املاک جزء حساس ترین و سنگین ترین دعاوی حقوقی می باشند، چراکه امروزه املاک از گرانترین دارایی های افراد به حساب می آید و شکست در یک دعوای ملکی میتواند صدمات و خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

از طرفی حجم زیاد قوانین و مقرارتی که در حوزه املاک و مستغلات وجود دارد، این پرونده ها را به پیچیده ترین پرونده های حقوقی تبدیل کرده است.

به طوری که تاثیر دانش و تجربه یک وکیل در پرونده های ملکی این قدر زیاد است که کوچکترین اشتباهش می تواند سرنوشت پرونده شما را تغییر دهد و نقش مهمی رو در شکست یا پیروزی شما ایفا کند.

یک وکیل ملکی خوب و با سابقه، نه تنها به واسطه دانش، بلکه به دلیل تجربه ای که با حضور در ده ها یا صد ها پرونده ملکی در محاکم قضایی به دست آورده است، خیلی راحت تر و بهتر می تواند شانس موفقیت شما را در این دعاوی را افزایش دهد.

اما همان طور که بیان شد، اکثر وکلا به صورت تخصصی کار نمی کنند و تقریبا در حوزه وسیعی از مباحث حقوقی قبول وکالت می کنند و این می تواند برای شما به عنوان فردی که پرونده ای در حوزه املاک دارید مشکل آفرین شود.

از آنجایی که ما در گروه حقوقی ملکبانان به کار تخصصی و حرفه ای اعتقاد داریم، به صورت متمرکز، فقط روی پرونده های املاک کار می کنیم و همانطور که یک پزشک متخصص مغز و اعصاب از پذیرش یک بیمار قلبی برای درمان امتناع می کند ما هم از قبول هر پرونده دیگری به جز پرونده های ملکی خود داری می کنیم.

به همین دلیل توانسته ایم به واسطه تمرکز بر حوزه حقوقی املاک و قبول دعاوی ملکی فراوان، دانش، تخصص و تجربه ای بسیار عمیق در این زمینه به دست بیاوریم که با استفاده از آن، امکان موفقیت پرونده ی ملکی شما را بسیار بیشتر می کنیم.

اگر شما هم یک دعوای ملکی دارید یا قصد طرح دعوا در محاکم قضایی دارید، می توانید فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید تا در این رابطه به صورت دقیق تر گفت و گو کنیم و شما را در جریان فرآیند دقیق کار قرار دهیم. 

شماره های تماس:

۰۹۱۵۲۲۱۱۹۱۲

۰۵۱۹۱۰۰۱۴۲۰